Vízi programok Gergelyiugornyán

2014. augusztus 02. 08:26 - Év Utazója

1. nap - Gergelyiugornya, Vizipocok Kikötő

Kedden megérkeztünk Gergelyiugornyára és már egyből egy vízigolyóban landoltunk Tomival. A feladat az volt, hogy próbáljunk meg felállni és szaladni benne. Többszöri próbálkozásra sem sikerült. Később elárulták a titkot. Úgy  a legkönnyebb felállni a golyóban, hogyha terpeszbe állsz és csak azon a területen lépdelsz, ahol a golyó a vízre fekszik a talpad alatt. Nagyokat estünk. Általában 5-6 percet lehet eltölteni egy golyóban, mert utána bepárásodik. Nagyon elfáradtam a sok kalimpálásban, de szuper volt egy ilyen kis burokban lebegni a vízen.

5.hét 048.jpg

 Kívülről sokkal könnyebbnek tűnik. 

 

 

A BBQ hajón ebédeltünk. Körülbelül 8 főnek ideális méretileg. Az a legjobb benne, hogy a vízi út során nem kell visszafordulni ebédért, hanem a hajóban ehetünk. Grill és hűtő is található rajta és még zenét is hallgathatunk. Természetesen grillezett ételeket ettünk, elsősorban hekkfilét és zöldségeket.

bbqkaja.jpg

A legintenzívebb program számomra a nap során az extrém motorcsónakázás és fánkozás volt. Eleinte nem értettem miért hívják extrémnek, de ahogy beleültem a vízifánkba, már mindent értettem. A felfújható eszközt a motorcsónak után kötik és a rajta ülő utasnak "csak" annyi a dolga, hogy kapaszkodjon, ahogy csak bír. Az első kanyarig azt hittem, hogy rajta is tudok maradni. Tévedtem. Olyan hirtelen csobbantam, hogy még a szememet is elfelejtettem becsukni. Az egész brutális volt! Végig sikítottam. Imádom!

5.hét 075.jpg

 Ezen a víziánkon utaztam (egy rövid ideig).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakalfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr886561267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása